DIGITÁLIS ÉVKÖNYV

2011-2012 tanév 2012-2013 tanév

Túra

A Hétpróba túrái idén is a Mecsekben zajlanak. Október 13-án reggel Bajáról indultunk. Busszal egészen Pécsig utaztunk.

Pécsen először a TV-toronyba mentünk, ahonnan gyönyörű kilátás nyílt a városra. Azután elindultunk a közeli erdőbe. Franciska tanárnő a sor elején térkép segítségével tájékozódott, hátul Suhajda tanár úr ügyelt a lemaradókra. Elmentünk a Tubes hegyre a NATO-lokátorhoz. Ott fent megpihentünk, és mindenki elfogyaszthatta az uzsonnáját. A tanárok adtak mindenkinek jutalmul egy csúcs- csokit. Miután végeztünk az uzsonnával, újra útnak indultunk. Jó volt, hogy túra közben megismerkedhettünk más osztályba járó diákokkal. Egy forrásnál volt a következő pihenőnk. Pihenés után néhányan hátramaradtunk, hogy viccekkel szórakoztassuk Suhajda tanár urat. Délután megérkeztünk Orfűre, ahol nagy nehezen megtaláltuk a buszt. Mielőtt felszálltunk, mindenki áthúzta a cipőjét, mert kicsit sárosak lettünk. A felnőttek úgy döntöttek, hogy bemegyünk a plázába, mert maradt időnk. Sokan ebédeltek- uzsonnáztak, körülnéztek, de többen kint maradtunk, hogy megnézzük a parkolóban éppen rendezett motoros találkozót.

Fél hét körül visszaértünk Bajára, és mindenki sok új élménnyel gazdagodva mehetett haza.