DIGITÁLIS ÉVKÖNYV

2011-2012 tanév 2012-2013 tanév

Patakok túrája

Egy kevésbé hideg szombat reggel, március 10-én 8 órakor elindult csapatunk túrázni. Mindenki álmos szemekkel jelent meg, összekuszált frizurával és kíváncsi gondolatokkal.
A buszon izgatottak voltunk, így útközben igencsak nagy volt a zsibongás. Néhányan előző napi élményeiket mesélték fennhangon diáktársaiknak, akik fülelve hallgatták. Útban Óbánya felé megreggeliztünk, fél 10-10 óra körül érkeztünk meg, és kezdetét vette a gyaloglás.

Az elején egy csodaszép tó várt minket, amiről megtudtuk, hogy 10 éve először áll vízben. Minél beljebb haladtunk az Óbányai völgyben, annál több látnivaló akadt. Gyönyörű sziklához másztunk le, ahol csoportképet készítettünk. Aztán megérkeztünk Kisújbányára. A hangulat kezdett tökéletes lenni, mindenki nézelődött és fényképezett. Az egész csoport jól vette az akadályokat. Később eljött a kihívás: felmászni a Cigány-hegyre. Mentünk legalább 1/4 órán keresztül felfelé, majd a tanárnő pihenőt hirdetett, így mindenki elfoglalta magát. Egyesek felmásztak a kilátóba, mások nekiláttak enni-inni. Félórás pihenő után Suhajda Tanár Úr csokival lepett meg minket. Feltöltődtünk energiával, és gyalogoltunk tovább. Mikor kis csapatunkkal megérkeztünk a Réka-völgybe, a kilátás lenyűgöző volt.

Útközben egyik kíváncsi diák összeszedett egy állati koponyacsontot és egy őzlábat, utóbbi megkapta a Bambi nevet. Nagyon felkavaró volt, megállapítottuk, hogy valószínűleg egy orvvadászatról maradt hátra.

A túra utolsó 1 óráját sikerült viszonylag jól átvészelni, mivel minimum 25-ször mentünk keresztül a patakon kövek és fák segítségével. Néhányan bele is estünk a vízbe, majd jókat nevettünk egymáson.

A völgyön áthaladva megérkeztünk Mecseknádasdra, végezetül aztán a Patakok túráját egy finom sütivel ünnepeltük meg. Hazafelé a buszon megbeszéltük, hogy ez a nap gyönyörű, maradandó emlék marad, amit valószínűleg soha nem fogunk elfelejteni.